fredag den 28. september 2018

Farvehjul - anden del

I dag er det tredje og sidste undervisningsdag på Introduction to Color Theory kurset hos Online Card Classes. Dagens emner var komplimentære og split (delt) komplimentære farver.

Først var der en "tæt pakket" teori video af Debby Hughes og derefter 3 kort videoer.

Det er på disse 3 dage efterhånden kommet rigtig mange farve begreber på bordet...og syntes det var en stor fordel at side med mit eget farvehjul mens jeg så de forskellige videoer så jeg kunne følge med og med fingrene kunne "markere" de forskellige "sæt".

Besluttede mig for at lave nogle tilføjelser til mit farvehjul fra forleden - nemlig nogle runde papir stykker med de forskellige farve trekanter, firkanter m.m.. Dem kan jeg så ligge ovenpå midten af mit farvehjul og dreje rundt på dem. Syntes det gør det hele dejligt overskueligt.

Her kommer billeder:


 





 
Syntes det gør det lidt nemmere med disse ekstra "midter".
 
Syntes det er et rigtig sjovt kursus og der er så mange farve kombinationer jeg glæder mig til at lege med :D
 
Tænker noget af det næste jeg skal til at se på er mine Zig Clean Color Real Brush Markere i forhold til farvehjulet.
 
Tak fordi du kiggede med :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)