lørdag den 8. oktober 2016

Kort med Nytårs guirlande

På Dag 3 af Wild Card kurset hos Online Card Classes handlede det om Pop-Ups.....


Jennifer McGuire viste hvordan man laver et Accordion Pop Up Card. Sådan et havde jeg ikke prøvet at lave så det gik jeg i gang med....



Tænkte det kunne være festligt at sætte en nytårs guirlande ind i et kort :) Nytårsaften vi har flere af den slags farvestrålende papir guirlander hængende i buer fra loftet i stuen - og det er rigtig nytårsstemning for mig....


Godt Nytår er skåret på Silhouetten og det bygger på typografien Fadli Script fra Dafont.com .Det er skåret i guld metal karton.



Doilierne er skåret ud af neenah karton som inden var farvet med distress ink.



Bagefter har jeg givet dem et godt lag glimmer lak - men det er ikke særlig tydeligt på billederne ;)



Lige et billede hvor man tydeligt kan se at guirlanden hænger fra side til side i kortet :)
For at give endnu mere nytårsaften stemning har jeg sat sort glimmer papir på indersiden.

Da det jo er lidt tykt der hvor guirlanden sidder har jeg lavet et " mavebælte"...



Uden på er det "god jul" rimeligt enkelt da det jo er det indvendige der gerne skulle være det "spændende" ;)

Materialer: Distress ink Picked raspberry + Spiced marmalade + Musterd seed + Twisted citron + Mowed lawn + Mermaid lagoon + Blueprint sketch. Die-namics Mini Delicate Doilies, Kaboks die-22 (god jul), Yvonne Creations die YCD10025, AC karton, Neenah karton, glimmer"papir" fra Luna Hobby, Vellum.

To foreign visitors: the words on the front means Merry Christmas and on the inside Happy Newyear.

Mange tak for besøget og god søndag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)