lørdag den 4. juli 2020

Regnbuefarvede stjerner

Temaet i maj kittet fra PTWs Kitklub var regnbuefarver.....

 
Med i kittet var bl.a. det mønsterpapir jeg har brugt til stjernerne. Og så var der et nyt stempelsæt lavet til kittet, med en regnbue, små hjerter & symboler og forskellige tekster. Nogle af teksterne er inspireret af Coranatiden vi lever i.....f.eks. "sammen hver for sig" :) Men der er også KNUS og så den tekst jeg har brugt her :)
 
Den die jeg har brugt er fra Memory Box og hedder All Star Detail Plate. Den skær de farvede stjerner og præger/embosser resten af baggrunden, det kunne jeg slet ikke stå for da jeg så den brugt.
 
Tekst"stykket" er løftet med skum dutter.....men har ikke fået taget billedet med lyset fra en vinkel så man egentlig kan se det ;)
 
Tak for dit besøg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)