søndag den 5. juli 2020

Regnbuefarvet forløb

Til dette kort har jeg rigtig haft gang i mine Distress Inks, stencil og børste...


Til udfordrings konkurrencen i PTWs kitklub i maj skulle man lade sig inspirere af regnbuen....

Jeg fandt en helt nykøbt stencil frem: Tim Holtz layered stencil "Gingham" TH-S134. Og børstede alle farverne gennem den. Ville ønske jeg havde taget en anden farve som gul - for den jeg brugte er lidt for orange....Men jeg følte altså ikke trang til at lave det hele om af den grund ;)

Teksten er fra det stempelsæt Anja havde fået lavet til maj kittet. Enamel dotsene/dotterne - sig mig hvordan bøjes det??? 😂 er også fra kittet :)

Tak for besøget :)

4 kommentarer:

  1. Det ser super fedt ud, også selv om det er blevet med en orange farve. Tror da lige jeg skal lure den stencil ;-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind TAK Jette :D Jeg kunne SLET ikke stå for denne stencil da jeg så den LOL Købte den hos Luna til Lisbeths cyber crop, så der var jo trods alt 10%....men stencil er jo heldigvis ikke det dyreste - og syntes man kan bruge dem til så mange fede teknikker :D

      Slet
  2. Hvor er det et fedt kort, det kunne også være flot at skære den til og så sætte den på en farvet baggrund, som matcher en af farverne i stemplet og så igen på et hvidt kort.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :D Det har du ret i :) tror også det kunne være fedt med knap så mange farver...f.eks. bare fra lilla til blå evt. grøn og så "tilbage igen" til lilla - og så med farvet uden om som du skriver...det må jeg da næsten prøve på et tidspunkt :D tak for ideen ;-)

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)