søndag den 28. juni 2020

Farvelagt digi-stempel

Til den Internationale Scrapdag 2 maj deltog jeg i et FB event hos Anja og designteamet hos PTW.

Vi fik en "goodiebag" med div. tilbud og rabatkoder og dette digi-stempel med og uden tekst henover motivet.

I udfordring 7 skulle man bruge et af digi-stemplerne. Jeg syntes det er et rigtig flot motiv og syntes det var lidt synd med teksten henover, så valgte at bruge det uden tekst :)

 
Jeg har brugt akvarelkarton og farvelagt med akvarelblyanter og tonet ud/blended farver med vand og pensel. Diecuttet en tekst, pyntet med halvperler og fundet mønsterpapir til baggrunden som jeg syntes passede i farven.
 
Det tager sin tid at farvelægge og sidde og "nusse" med vand og blyanter syntes jeg - og jeg er sjældent helt tilfreds mens jeg sidder med det 😂 men jeg kan rigtig godt lide det syntes det er hyggeligt og tit også afstressende…..bare ikke når man laver det til en konkurrence med en deadline der nærmer sig hastigt LOL
 
Tak for denne gang :)

2 kommentarer:

  1. Det er rigtigt flot, og rigtigt fint farvelagt. Jeg går og overvejer om jeg skal tage på et kursus i akvarelmaling, og når jeg så ser sådan et kort som dit, så får jeg virkeligt lyst til det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind TAK :D Sådan et kursus lyder bestemt spændende! Jeg dur ikke til frihånds tegning/maling så holder mig til at farvelægge. Men det kan man jo bestemt også godt øve sig i! og det er mange det er helt vildt gode....måske jeg skulle overveje et kursus i det så man lærte noget teknik :)

      Slet

Tak fordi du bruger tid på at lægge en kommentar - Det er jeg meget glad for :)